2015. június 2., kedd

Nézzük meg egy kicsit a "logó"t!

Verselemzés következik.
    Mire is gondolt a költő?
       Ja, hogy ismerjük a költőt, úgy persze könnyű.


Kiabálni akart: Nincs Alku!




 És valamiért a nap, mint szimbólum bizonyult győztesnek....
pedig volt bicska, meg lánctörés, meg nindzsa ...

És persze a dolog szupertitkos, szinte én se láttam tervezés közben....


Ja, ha már úgyis nap, hívjuk is úgy!
Fontosak a nemzeti színek, legyen piros, fehér, zöld, és akkor jött hozzá az EU-s kék és sárga. Legyen, nekem belefér. 
Sárgának ott volt a nap, csak mögé kellett tenni a kéket.

 OK, de hogy jön ki a NAP?

Kerettel, árnyékkal, .... és itt lejárt az idő.......


Hogy lehetett volna még variálni, azt a jelvények készítésénél kipróbáltuk.
már az elfogadásra vittem 8 félét.....





 Remélem mindenki a kedvencét hordja, vagy teszi a hűtőjére....
és ilyen is lessz hamarosan

Van egy zászló tervünk is, eredetileg legalábbis annak készült, hogy később facebook fejléc lett belőle...ez a jelképek sorsa...


 Ha valami tetszik, az emberek használni szeretnék, ez van.

És akkor még készültek profilképre tehető "badge"-ek.

Itt lehet azokat elérni.
http://www.picbadges.com/t/vOlCLuXo
 http://www.picbadges.com/t/pO2SnFN9

És azóta is gyüjtöm a napot, főleg a sugárzókat, jó lesz még egyszer valamire....

Az észrevételekkel (azokat is gyüjtöm),
előbb-utóbb kezdünk valamit....vagy nem, ez is benne van.

1 megjegyzés:

  1. Köszi a leírást! Nem lehetne itt az oldalhoz Tetszik-ket tenni? Nem!!! Jóvanna, csak kérdeztem! :D

    VálaszTörlés